Saturday, February 18, 2012

[CariKerja-Online] Vacant : GA, Acct, Technician

 

  


The Summit Kelapa Gading

needed :

GA Senior Staff

-         Male

-         Min. S1 any discipline

-         Good administrative skill, detail oriented, proactive

-         Experience in the same field min. 2 years

 

Accounting Staff

 

-         Female

-         Min. D3, Majoring in Accounting

-         Experience min 1 years

-    Fresh Graduates are welcome to apply

 

Technician

 

-         Male

-         Min. SMU

-         Deep knowledge about AC & Electrical

-         Have Experience min. 2 years

 

Please send your CV(Word 2003) with recent photo to:

rani_alzam@summerville-kp.com

Or

Jl. Bulevar Sentra Kelapa Gading, Sentra Kelapa Gading, Jakarta Utara

__._,_.___
Recent Activity:
Membutuhkan bantuan Jasa Recruitment & Headhunter Service ?
Bantuan Training, Konsultasi, Project Perusahaan atau anda sendiri ?
Segera hubungi Konsultan Indonesia untuk kebutuhan anda.
Email : corporate@konsultan-indonesia.com
        http://www.konsultan-indonesia.com
        Mastering Your Resources

Posting CV jangan ke milis. Kirimkan ke alamat email yang dituju.
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment